قالب وردپرس شرکتی ممبر فیک

ERP چیست؟

 سالیان متمادی برنامه های کاربردی مورد استفاده در سیستمهای اطلاعاتی بصورت مجزا ((functional ارائه میشد و هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشتند. چنین نرم افزارهایی مورد توجه و علاقه شرکتهای کوچک بود و براحتی نیازهای خود را توسط این برنامه های کاربردی (application) برآورده میکردند…  ● مقدمه : اما پس از مدتی …

توضیحات بیشتر »

تغییرات در جوملا

جوملا ۲٫۵ در ژانویه ۲۰۱۲ جایگزین جوملا ۱٫۵ شد. این نسخه را اصطلاحاً نسخه ی بلند مدت نامیده شد وانتشار آن تا ژوئیه ی ۲۰۱۳ ادامه دارد. نسخه های ۱٫۶ و ۱٫۷ جوملا کوتاه مدت بودند که به منظور هموار کردن راه را برای انتشار و مهاجرت به نسخه ی …

توضیحات بیشتر »

کاربرد role و aria-labelledby در افزایش سئوی وب سایت

موتورهای جستجوگر همچون google و yahoo برای ایجاد روابط و توصیف بین ها در بین پارت های html قائل هستند در حالی برای کاربران اینترنت و بازدید کنندگان سایت شما این روابط هیچ اهمیتی ندارد و در بازدید آنها تاثیری نخواهد داشت در حالی که راهی برای افزایش بهینه سازی …

توضیحات بیشتر »

آموزش گوگل آنالایتیک Audience

Audience مخاطبین ما چه کسانی هستند در بخش مخاطبان، شما می‌توانید در مورد کاربران خود و ویژگی‌های آنها اطلاعات کسب کنید. این بخش دارای صفحات مختلفی است که هر چه در مورد کاربران خود بخواهید بدانید را به شما خواهند گفت. Overview خلاصه ای از اطلاعات مربوط به بخش Audienc …

توضیحات بیشتر »

کاربرد گوگل آنالیتیک در طراحی و سئوی وب سایت

این برنامه به صورت رایگان از سوی گوگل ارائه شده است و به شما کمک می کند تا دید بهتر و دقیق تری نسبت به بازدیدکنندگان وب سایت خود داشته باشید. برخی از خدمات ارائه شده توسط این نرم افزار عبارت اند از: چند نفر از وب‌سایت من بازدید می‌کنند؟ …

توضیحات بیشتر »

Aquisition و افزایش بازدید از وب سایت شما

Aquisition به این معناست که چه چیزی کاربران را به سایت شما هدایت می کند.   بخش Overview  یک گریز کلی به زیر مجموعه ها و آمار های Aquisition می زند، این قسمت نیز دارای Session ها و نمودار هایی جهت ارائه گزارشات کلی از زیر مجموعه ها می باشد . …

توضیحات بیشتر »

BEHAVIOR و نقش آن در افزایش سئوی وب سایت

Behaviour Behavior در واقع به این معنا می باشد که کاربران وب سایت وقتی وارد سایت شما می شوند چه رفتار و عکس العملی نسبت به  سایت شما از خود بروز می دهند. Overview در این بخش توضیحات کلی را مطرح می کند که شامل Pageviews، Avg. Time on Page …

توضیحات بیشتر »

کاربرد Conversions در آنالیز وب سایت

Conversions به این معنی می باشد که آیا کارهایی که مدنظر ما هست، کاربران در سایت ما انجام داده اند یا نه؟ همانطور که در بخش های قبلی توضیح داده شد بخش overview  آمار کلی را بیان می کند.  Goal URLs در این بخش می توانید Location هایی که Goal …

توضیحات بیشتر »

Goal معیاری برای سنجش عملکرد وب سایت

Goal معیاری برای سنجش عملکرد وب سایت شماست. تا وقتی یک Goal تنظیم نکرده باشید نمی توانید متوجه شوید که وب سایت شما به چه میزان عملکرد خوبی داشته است. برای درک بهتر مثالی میزنیم، یک Goal می تواند اهداف وب سایت و کسب و کار شما باشد. مثلا Goal برای …

توضیحات بیشتر »

UTM برای ساخت لینکهای هدف دار وب سایت

برای ساخت لینک های هدف دار، که در Track یا ردیابی کمپین ها در گوگل آنالیتیک به ما کمک می کنند، از utm استفاده می شود. به عنوان مثال با utm می توان متوجه شد که اگر ما چند تبلیغ در جاهای مختلف داشته باشیم عملکرد کدام تبلیغ بهتر است …

توضیحات بیشتر »